Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

MUAT TURUN CONTOH LATIHAN UASA MT TAHUN 5

Di sini saya sertakan 2 set contoh latihan UASA Matematik Tahun 5. Semoga bermanfaat kepada semua. Jangan lupa tinggal sedikit kata-kata semangat buat saya di ruangan komen ya.

Picture of Cikgu saifulnizan

Cikgu saifulnizan

Let's code for our future

129 Responses

    1. Terima kasih kerana sudi berkongsi soalan tambahan lagi diberi secara percuma. Semoga cikgu dan keluarga diberikan limpahan rezeki dunia dan akhirat. Semoga dunia pendidikan sentiasa yang terbaik buat semua yang bergelar pendidik.

  1. Alhamdulillah. Terima kasih cikgu berkongsi ilmu. Semoga Allah memberkati usaha cikgu dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik oleh Allah.

    1. Tq. Cikgu atas perkongsian.. Semoga allah permudahkan urusan urusan cikgu dan dilimpahi rezeki yg berganda…

  2. Alhamdulillah, terima kasih Cikgu Saifulnizan atas perkongsian ilmu ini. Sangat-sangat membantu. Semoga cikgu dipermudahkan urusan dan semakin maju jaya.

    1. Terima kasih atas perkongsiam semoga menjadi panduan untuk kami membjna soalan latihan Dan somatic bagi tahun mendatang

  3. Alhamdulillah. Terima kasih cikgu atas usaha dan sumbangan cikgu. Amatlah dihargai. Akan digunakan umtuk ulangkaji bersama anak-anak. Semoga terus berjaya dan dirahmati Allah swt sentiasa.

  4. Alhamdulillah..terima kasih banyak cikgu atas sumbangan yang dihulurkan. Moga dipermudahkan segala urusan cikgu dan diberi kesihatan yang baik

  5. Alhamdulillah cikgu. terima kasih atas perkongsian. semoga cikgu terus bersemangat dalam membina item2 soalan yang dapat membantu murid2 seluruh malaysia.

  6. Terima kasih banyak2 atas perkongsian bahan dari cikgu.. semoga Allah merahmati usaha cikgu dan dipermudahkan segala urusan.

  7. Alhamdulillah..terima kasih cikgu atas segala sumbangan dan perkongsian yang diberikan. Semoga Allah membalas segala jasa cikgu ini. Moga segala urusan cikgu dipermudahkan dan terus berjaya.

  8. Assalammualaikum wbt..
    Syukran atas perkongsian info UASA dan contoh set soalan tahun 6.
    Semoga Allah swt memberkati usaha cikgu dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik oleh Allah.

  9. Terima kasih cikgu atas perkongsian bahan. semoga Allah merahmati usaha cikgu dan dipermudahkan segala urusan cikgu…semoga cikgu dan keluarga dimurahkan rezeki…

  10. Syukur Alhamdulillah !!!
    Terima kasih atas perkongsian contoh soalan UASA bagi Matematik.
    Sangat-Sangat membantu saya. Semoga dipermudahkan sedala urusan cikgu atas kemurahan hati cikgu menyediakan contoh soalan ini kepada rakan guru.
    Terima Kasih, Cikgu Saifulnizam.

  11. Terima kasih byk2 cgu atas perkongsian. Semoga dipermudahkan urusan cgu dan keluarga dan dimurahkn rezeki sentiasa…

  12. Terima kasih cg atas perkongsian cth set soalan UASA.. Semoga Allah merahmati usaha baik cg…dan diberikan kebahagiaan dunia dan akhirat

  13. Terima kasih cikgu atas perkongsian ilmu contoh kertas subjek Matematik dan amat menghargai pertolongan cikgu. Semoga ilmu ini dimanfaatkan.

  14. Terima kasih cikgu atas perkongsian ini. Sangat-sangat membantu saya. Semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan.

  15. Alhamdulillah
    Terima Kasih tak terhingga kpd cikgu Saifulnizam kerana sentiasa berkongsi ilmu & hasil karya yg byk membantu kami dlm bidang ini.
    Semoga sentiasa cemerlang & d murahkan rezeki .. Hanya Allah yg mampu membalas kebaikan cikgu..

  16. Alhamdulillah. Gterima kasih banyak-banyak cikgu. Sangat2 membantu guru-guru dan anak2 murid mendapat pendedahan awal UASA. Moga cikgu sentiasa dirahmati Allah dan dilimpahi rezeki

  17. Terima kasih cikgu di ats perkongsian ilmu,semoga cikgu dipermudhkan segala urusan aminn. Barulah jelas macam mana bentuk soalan UASA.

  18. Alhamdulillah. Terima kasih cg atas perkongsian. Semoga cg dipermudahkan dlm semua urusan, dikurniakan kesihatan yg baik, dilimpahkan rezeki yg berganda. Aamiin.

    1. Terima kasih ats perkongsian ini…semoga cgu dianugerahkan kesihatan yg baik dan sentiasa di dalam rahmat Allah..aamiin yra

  19. terima kasih atas perkongsian dari cikgu…moga semua urusan cikgu dipermudahkan..nak tanya cikgu dulu maktab mana..batch bila…maaf bertanya

    1. Terima kasih Cikgu Saiful atas ehsan dan budi yang dicurahkan. Semoga cikgu sentiasa dalam rahmat Allah dan dilimpahi rezeki berpanjangan. Aamiin.

  20. Alhamdulillah. Terima kasih cikgu. Semoga cikgu terus success dalam segala bidang. Didoakan juga sentiasa dalam rahmat Allah hendaknya. Aminn

  21. terima kasih atas perkongsian ilmu…semoga cg akan lebih cemerlang & hebat serta sentiasa dalam keadaan sihat hendaknya

  22. Terima kasih Cikgu Saiful atas perkongsian ilmu… semoga sentiasa bertambah rezeki dan sihat selalu… Amin…

  23. Terima kasih cikgu. Semoga cikgu terus success dalam segala bidang. Didoakan juga sentiasa dalam rahmat Allah hendaknya… Amin

  24. Alhamdulillah. Terima kasih cikgu berkongsi ilmu. Semoga Allah memberkati usaha cikgu dan dimurahkan rezeki serta sentiasa diberikan kesihatan yang baik oleh Allah.

  25. Terima kasih Cikgu Saiful atas perkongsian ilmu… semoga sentiasa bertambah rezeki dan sihat selalu… Amin

  26. Alhamdulillah. Semoga Cikgu sekeluarga dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dipermudahkan segala urusan dan terus cemerlang. Aminn Allahumma Aminn.

  27. Alhamdulillah terima kasih atas perkongsian. Semoga Allah limpahkan rezeki cikgu seperti air zamzam yang sentiasa mengalir

  28. Alhamdulillah. Terima kasih cikgu berkongsi ilmu. Semoga Allah memberkati usaha cikgu dan dimurahkan rezeki serta sentiasa diberikan kesihatan yang baik oleh Allah. Semoga cikgu terus success!!

  29. Alhamdulillah.Terima kasih yang sangat tertinggi. Ini sangat memberi manfaat kepada kami para guru.Fi Sabilillah dan semoga mendapat pahala berpanjangan.

  30. Alhamdulillah…terima kasih di atas perkongsian bahan
    Semoga segala usaha diberkatiNYA dan dimurahkan rezeki untuk cikgu.

  31. Terima kasih cikgu atas perkongsian ini. Semoga cikgu sentiasa murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan

  32. Terima kasih cikgu..
    Sangat bermanfaat dan membantu kami. Semoga Allah permudahkan urusan cikgu dan dimurahkan rezeki.

  33. Terima kasih cikgu.. semoga cikgu murah rezeki, diberi kesihatan dan dipermudahkan segala urusan..

  34. Alhamdulillah… terima kasih byk2 cikgu.. Semoga beroleh kebahagiaan dan keberkatan di dunia dan di akhirat

  35. Terima kasih cikgu.Semoga Allah memperluaskan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan urusan cikgu. Amin..

  36. Terima kasih cikgu atas perkongsian soalan…semoga apa yg cikgu kongsi mendapat pahala yg berganda….Aamiin….

  37. TAHNIAH CIKGU, TERIMA KASIH, SEMOGA TERUS DIBERIKAN KELAPANGAN MASA DAN REZEKI UNTUK MENGHASILKAN LEBIH BANYAK LATIHAN UNTUK KEGUNAAN SEMUA.

  38. Alhamdulillah terima kasih cikgu di atas perkongsian. Moga ianya bermanfaat untuk semua dan moga cikgu terus dimurahkan rezeki.

  39. Terima kasih cikgu atas perkongsian. Semoga cikgu dipermudahkan urusan , diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki..aamiin

  40. terima kasih cikgu atas perkongsian bahan percuma ini. semoga allah membalas jua jasa baik cikgu

  41. Terima kasih cikgu, sudi berkongsi ilmu, Moga Allah beri limpahan rezeki dan berjaya dalam segala bidang..Aminn

  42. Terima kasih di atas perkongsian ilmu. Semoga ilmu yang dikongsi ini dapat menambahkan lagi ilmu cikgu dan dapat menafaatkan rakan2 lain , serta menjadi sedeqah yang berpanjangan…

  43. syukur Alhamdulillah ada insan yang berjiwa mulia berkongsi bahan UASA Matematik..bahan yang dikongsikan juga berkualiti dan mengikut standard. semoga cikgu diberikan kesihatan berpanjangan dan diberikan kesihatan berpanjangan… TERIMA KASIH CIKGU ADIWIRA KAMI..

  44. terima kasih banyak cikgu Saiful…semoga ALLAH memudahkan urusan cikgu seperti mana cikgu memudahkan urusan kami semua

  45. Terbaik cikgu. Terima kasih di atas perkongsian bahan. Semoga cikgu dikurniakan rezeki yang luas seluas langit dan bumi. Juga dipermudahkan segala urusan.

  46. Terbaik cikgu Saiful. Terima kasih di atas perkongsian bahan. Semoga cikgu dikurniakan rezeki yang luas seluas langit dan bumi. Juga dipermudahkan segala urusan.

  47. Alhamdulillah..t.kasih byk2 cikgu atas perkongsian ilmu, semoga Allah limpahkan lagi rezeki buat cikgu Saiful..Aamiin

  48. Terima kasih banyak-banyak cikgu atas perkongsian bahan secara percuma. Semoga cikgu sentiasa dalam rahmat Allah dan dipermudahkan segala urusan.

  49. Tq so much cikgu..really appreciate it and hope you will be blessed good health to contribute more..Only Allah can repay your good deeds

  50. Terima kasih cikgu atas perkongsian soalan ini. Mudah2 an diluaskan rezeki dan dianugerahkan kesihatan yang baik. Semoga soalan dpt digunakan untuk membantu anak-anak murid saya.

  51. Terima kasih cikgu atas perkongsian. semoga Allah mempermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. aamin.

  52. Terima kasih banyak-banyak tuan. Tak terbalas jasa tuan sudi share soalan ini kepada kami guru Matematik Tahun 5 dan Tahun 6 ini. Semoga tuan sentiasa mendapat rahmatNYA dan dipermudahkan segala urusan…amin

  53. Terima kasih Cikgu atas perkongsian maklumat dan ilmu. Semoga cikgu diberi kelapangan untuk terus berkongsi ilmu.

  54. Perkongsian yang dapat dijadikan bahan rujukan membina item soalan terutama bahagian B..Semoga cikgu sentiasa sihat dan dipermudahkan segala urusan.Terima kasih cikgu

  55. Terima kasih . Perkongsian yang dapat dijadikan bahan rujukan . Semoga cikgu dilimpahi rezeki dan bahagia dunia dan akhirat.

  56. terima kasih cikgu atas perkongsian yang membantu guru-guru dan murid-murid. semoga cikgu sntiasa dipermudah segala urusan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

post terkini